דף הבית / מדריך קידום אתרים בגוגל / פרסום כתבות עם קישורים – איך עושים את זה נכון
פרסום כתבות עם קישורים - איך זה עובד
מרבית בעלי אתרי האינטרנט המופיעים במקומות הגבוהים והראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל (חיפושים של מילים וביטויים הקשורים לתחום בו עוסק אתר זה), משתמשים בשירותי קידום אתרים בגוגל, ובפרט בשירות קניית קישורים ופרסום של מאמרים ותוכן שיווקי בתשלום. בעוד בעלי/מנהלי אתרים צעירים ולא מנוסים כל כך עשויים לחשוב כי מדובר בבזבוז של כסף וכי הם יכולים "לעשות זאת בעצמם", בפועל זהו בדרך כלל ממש לא המצב. ישנן סיבות טובות מאוד להשתמש בשירות בתשלום מסוג זה. מתוך אותן סיבות, הנה חמש עיקריות.
אתרים חזקים
הדרך עיקרית לפרסם באופן קבוע באתרים "חזקים" – על מנת שפרסום תוכן יקדם את אתר האינטרנט שלנו באופן משמעותי ויציב לאורך זמן במעלה תוצאות החיפוש הרלבנטיות של גוגל, חשוב לבנות פרופיל קישורים חיצוניים (מאגר של קישורים המפנים מאתרים אחרים אל האתר שלנו, ומוטמעים בתוך תוכן רלבנטי שאנחנו מפרסמים באתרים אלו). אך על מנת שהקישורים החיצוניים הללו אכן יעשו את עבודת הקידום שאנחנו מצפים שיעשו, עליהם להיות בעלי מאפיינים מסוימים ביותר. בפרט, חשוב שהתוכן ממנו יוצאים הקישורים הללו יופיע באתרים "חזקים" למיניהם – אתרים מפורסמים וותיקים, בעלי תעבורת גלישה רבה וכאלו המוכרים לגוגל בתור אתרים פעילים וחזקים. הבעיה היא כי כולם רוצים לפרסם באתרים שכאלו, ועל מנת להצליח ולפרסם בהם באופן שוטף מדי חודש נדרשים קשרים מסוגים מסוימים. את זה מציע לנו שירות קישורים בתשלום, לפחות אם מדובר בשירות באמת מקצועי, איכותי ואמין.
יצירת תכנים מהסוג המתאים
חשוב שהתוכן שאנחנו מפרסמים באתרים חיצוניים לצורך יצירת קישורים נכנסים יהיה תוכן מהסוג המתאים לקידום אתרים, כזה אשר מותאם לתנאים ולדרישות של אלגוריתם החיפוש של גוגל. למשל, על כמות המילים במאמר להיות מסוימת ולא אחרת (לרוב כמה מאות מילים, לא פחות מ 350, אבל זה תלוי במאפיינים פרטניים שונים של אותו אתר וסוג התוכן שמעלים), היא צריכה להיות כתיבה אינפורמטיבית המציעה ערך מוסף של ממש לקוראים וכיוצ"ב. שירות מקצועי של פרסום כתבות בתשלום יציע לכם גם את התכנים עצמם, כתובים בהתאם לקריטריונים ולדרישות הרלבנטיות
פרסום חודשי שוטף לאורך זמן
את אותו תוכן שיווקי או כתבות שאתם מפרסמים לצורך קידום אורגני חשוב לפרסם באופן קבוע ובתדירות מסוימת, ולא אחרת. על פי רוב, נרצה לפרסם כמה מאמרים מדי חודש, לאורך תקופה של שנה לפחות (אתרים רבים אשר כבר הגיעו לתוצאות החיפוש הראשונות והמבוקשות כל כך ממשיכים גם כן לפרסם מדי חודש, על מנת לשמור על מיקומם). עבור רובם המכריע של בעלי האתרים מדובר במטלה מעיקה אשר גוזלת זמן רב (למי יש זמן לשבת מדי חודש שעות על גבי שעות על מנת לכתוב שוב עוד ועוד כתבות על הנושא בו עוסק האתר). שירות קניית קישורים ופרסום תוכן שיווקי לצורך קידום אתרים לעסקים יכול להעניק לכם רק את השירות של הפרסום בפועל של התכנים, או גם שירות של כתיבת התכנים עצמם. אלא נעשים על ידי כותבי תוכן מקצועיים אשר יכתבו במקומכם שוב ושוב מדי חודש, ויקפידו לכתוב בעברית רהוטה, בשפה ברורה ואינפורמטיבית וללא שגיאות כתיב.
מצריך מכם תשלום, ושום דבר מעבר
הדבר היחידי שצריכים להעניק בתמורה לשירות בניית קישורים הוא תשלום, כמובן, אך שום דבר מעבר לזה. נקודה זו חשובה מפני שבעלי אתרים רבים מנסים לסגור עסקאות עם אתרים אחרים במטרה לפרסם אצלם את התוכן ממנו ייצאו הקישורים. במרבית המקרים, במסגרת עסקה שכזו תצטרכו להתחייב גם לדברים אחרים, בפרט לפרסום כתבות באתר שלכם עם קישורים חיצוניים לאתרים אחרים. זה כבר מכניס לאתר שלכם תוכן שלא בהכרח קשור אליו ועלול לשנות את אופיו ולגרום לבעיות נוספות מכל מיני סוגים.
שירות קניית קישורים
הדרך המוכחת כיעילה ביותר לקידום אורגני של האתר – אולי הסיבה הטובה ביותר להשתמש בשירות קניית קישורים היא פשוט מכיוון שהניסיון מלמד חד משמעית כי זה עובד. זוהי הדרך הטובה, היעילה, המהירה והבטוחה ביותר לקדם את האתר אורגנית, באופן יציב ולאורך זמן. לא סתם משתמשים בטכניקה זו של קישורים חיצוניים כל כך הרבה בעולם הקידום האורגני – היא עובדת, ועובדת טוב יותר מכל כלי או אסטרטגיה אחרים שניתן למצוא בתחום.
תמי לב – מקדמת אתרים משנת 2007.
סוכנות בוטיק לקידום אתרים אורגני הממוקד בהצלחה שלכם.
אני מאמינה שהלקוחות הרלוונטיים ביותר לעסק שלך מגיעים מחיפוש במנוע החיפוש של גוגל. הם ממוקדים בקבלת שירות הספציפי אותו הם רוצים עכשיו.
קידום אתרים לעסק שלך נותן לך את החשיפה האופטימלית.
אצלנו, אין התחייבות. כי אני בטוחה שתהיו מרוצים:)
שנתקדם? כתבו לי כאן ואחזור אליכם בהקדם