קידום אורגני בגוגל
את היעדים השיווקיים ותגדיל את רווחיות העסק
קידום אורגני לעסקים - מה זה אומר בעצם?
מטרת קידום אורגני היא לא רק להביא אתכם למקום 1 בגוגל אלא להגדיל באופן משמעותי את החשיפה הרלוונטית בתוצאות החיפוש שתניע לקוחות להיכנס ולהתרשם ממה שיש לכם להציע.
לדאוג לנראות אופטימלית ושיווקית בתוצאות החיפוש האורגניות להגדלת שיעור ההקלקות והכניסות לאתר. לקדם את נראות העסק בזירות השונות בגוגל, כולל גוגל לעסק שלי וגוגל מפות.
לכוון להצגת דפי נחיתה מנצחים שישיגו את המטרות השיווקיות ועסקיות בנכס הדיגיטלי. בנוסף, להמליץ על הקמת דפי נחיתה חדשים למקסימום חשיפה איכותית.
להשקיע בשיטת השיווק הדיגיטלי היעילה ביותר, המאופיינת בהחזר השקעה גבוה וכמות המרות משמעותית לאורך זמן לעומת שיטות שיווק חלופיות.
לפעול בשגרה ובזמני השיא החמים שאתר האינטרנט יזכה לתנועת גולשים המחפשים בדיוק את מה שהעסק מציע ולדאוג שאלו ישיגו באתר את מה שחיפשו.
לנטר את התנועה האורגנית, להבין מה עובד ומה לא. לייעץ לגבי שינויים ושיפורים באתר במסגרת מיטוב המרות כדי לקדם את צמיחת העסק, השגת היעדים שהוצבו והגדלת הרווחים.
מחקר מילות
מפתח
לזהות את ביטויי המפתח שיתרמו לחשיפה האיכותית והמשמעותית לאתר ולהתחיל לדבר בשפה של הגולשים.
אופטימיזציית תוכן ומבנה
להתאים את האתר שייתן מענה לצרכי הלקוחות. להשביח את התוכן ולשפר את המבנה כדי לעלות בדירוגים בגוגל.
בניית פרופיל קישורים איכותי
לתכנן ולקדם הפניות איכותיות והצבעות אמון לאתר להעלאת מדד האיכות ולחיזוק האורגני שלו.
ליווי בהגדלת הפעילות העסקית
למאמצי השיווק ולהשקעה במדיה הממירה ביותר תרומה ניכרת לצמיחה העסקית. יותר שיחות. לידים והזמנות. ואנחנו לצידכם!
מדידות ושיפור ביצועי האתר
משאירים בצד את תחושות הבטן. עם יד על הדופק מנטרים את התנועה, בוחנים את הביצועים ופועלים כדי להשתפר.
הגדלת החשיפה והכניסות לאתר
להיות בזמן הנכון ובמיקום הנכון בתוצאות החיפוש להגדלת החשיפה האורגנית והכניסות האיכותיות לאתר.
השאלות המעניינות שלא העזתם לשאול
מה זה קידום אורגני בגוגל?
קידום אורגני בגוגל – SEO, כשמו כן הוא, מהווה דרך "טבעית" לקידום האתר וליצירת תעבורת גלישה ערה ויומיומית אליו. המילה "אורגני" באה להבדיל שיטת קידום זו משיטות קידום אחרות, דוגמת קידום ממומן. בעוד במקרה של קידום ממומן אנחנו פשוט משלמים לגוגל, פייסבוק או כל פלטפורמה רלבנטית אחרת סכום חודשי על מנת שיקדמו את האתר שלנו ויציגו אותו במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש (במקרה של קידום ממומן בגוגל), קידום אורגני בגוגל משמעותו לגרום לאתר להתקדם במעלה תוצאות החיפוש מסיבות "טבעיות" יותר – מפני שהאתר מציע ערך מוסף אמיתי לגולשים, ואלו מגיעים אליו מפני שהם מוצאים בו עניין אמיתי, ולא רק בעקבות פרסומות או קישורים ממומנים שגוגל מציע להם בראשית תוצאות החיפושים.
שיפור האתר ויצירת ערך מוסף עבור הגולשים במסגרת קידום אורגני בגוגל
כיצד פעולות הקידום האורגני שאנחנו עושים באתר מסייעות לייצר ערך מוסף עבור גולשים רבים וגורמות לאתר להיות באמת אטרקטיבי ומעניין עבור כמה שיותר גולשים?
חשוב להבין שתהליך קידום אתרי וורדפרס הוא ייחודי ופשוט יותר. אני ממליצה לפנות למקדם המתמחה בקידום אתרי וורדפרס.
כל אחת מן הפעולות העיקריות השונות המרכיבות את התחום של קידום אתרים אורגני בגוגל מוסיפות ערך מסוים לאתר והופכות אותו רלבנטי ואטרקטיבי יותר עבור הגולשים המגיעים אליו.
כיצד זה קורה בפועל?
מחקר מילות מפתח – במסגרת מחקר מילות מפתח שאנו מבצעים כמומחים לקידום אתרים בגוגל, אנחנו בעצם מבררים מהן המילים המדויקות והביטויים הספציפיים השגורים והנפוצים ביותר בקרב אנשים המתעניינים בתחום בו עוסק האתר ומבצעים חיפושים בתחום זה. מחקר מילות המפתח, וקידום האתר בגוגל בהתאם לביטויים ולמילים הרלבנטיות ביותר אליהם מגיעים באמצעות מחקר זה, הוא חלק ממה שהופך את החיפוש בגוגל לנוח ויעיל כל כך. אם תהיתם בעבר – "איך גוגל יודע מה אני חושב?", והתפלאתם כיצד אתם רק מתחילים להקליד ביטוי והוא כבר מציע לכם אתרים רלבנטיים, חלק מזה מושג באמצעות מחקר מילות מפתח במסגרת קידום אורגני, המשמש לזהות אילו ביטויים הם השגורים ביותר בקרב גולשים המתעניינים בתחום ספציפי זה.
אופטימיזציית תוכן ומבנה – התחום של אופטימיזציה לאתר הוא תחום רחב ביותר הכולל מגוון פעולות וטכניקות שונות אותן מיישמים במסגרת קידום אורגני, אך במקרה זה קל לראות כיצד ביצוע אופטימיזציה באשר היא מסייע להפוך את האתר רק לרלבנטי יותר, אלא גם לנוח יותר לשימוש עבור הגולשים. למשל, במסגרת אופטימיזציה למבנה האתר אנחנו דואגים שהניווט וההתמצאות בו יהיו קלים ופשוטים יותר, מה שכמובן הופך את חוויית הגלישה והביקור באתר לנעימה ויעילה יותר מבחינת הגולשים. אופטימיזציה לתוכן המופיע באתר הופכת גם אותו לרלבנטי וממוקד יותר בנושאים בהם הוא עוסק. ולכן זה חוסך זמן יקר עבור גולשים המעוניינים למצוא את התוכן הרלבנטי ביותר עבורם כמה שיותר מהר. כפי שציינו לעיל, אופטימיזציה לאתר פירושה השבחת התוכן המופיע בו והתאמת האתר כולו למתן מענה איכותי ומדויק יותר לצרכי הלקוחות והגולשים המבקרים בו.
פרמטרים חשובים נוספים לביצוע לטובת קידום אורגני לעסק שלך
פרופיל קישורים איכותי – קישורים חיצוניים מהווים דרך מצוינת להביא לקוחות אל האתר ולכן חשובים מאוד עבור בעל האתר עצמו, אך הדבר נכון גם בכיוון השני – קישורים אלו משמשים גולשים רבים בצורה נוחה ויעילה, ומאפשרים להם להגיע מכתבה כללית שהם קראו באתר מסוים ישירות אל האתר שלנו ואל העמוד הספציפי בו העוסק בנושא בו הם מביעים עניין. לכן פרופיל קישורים חיצוניים הוא חשוב כל כך במסגרת קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) – לא רק שהוא מהווה אינדיקציה לגוגל אודות הרלבנטיות של האתר בתחומו וכמות ההפניות וההמלצות שהוא מקבל מאתרים אחרים, אלא מדובר גם בדרך מצוינת לשפר את חוויית הגלישה של הלקוחות ולספק להם גישה ישירה, מהירה ונוחה ישירות לעמודים הספציפיים באתר שלנו הרלבנטיים עבורם.
שיפור מתמיד של ביצועי האתר – קידום אורגני מקצועי כולל גם מעקב שוטף אחר אופן הפעולה הטכני של האתר, תעבורת הגלישה בו, מספר הכניסות היומיות אליו וכו'. וכמובן שיפור מתמיד של כל מה שניתן וצריך לתקן על מנת שהמדדים המרכזיים הללו ילכו וישתפרו. במילים אחרות, קידום אתרים אורגני לעסקים כולל גם שיפוץ ושיפור מתמיד של האתר, הן מבחינה טכנית והן מבחינת התוכן שהוא מציע לגולשים המבקרים בו. אנשי המקצוע לקידום אתרים אורגני בשיתוף עם בעל העסק ומנהליו פועלים באופן שוטף לשיפורו המתמיד, במטרה לספק לגולשים חוויית גלישה יעילה, נוחה, נעימה ומהנה.
לסיכום, קידום אתרים אורגני לעסקים אינו מתמקד רק בשיפור מיקומו של האתר בתוצאות החיפוש הרלבנטיות של גוגל, אלא גם בשיפור מתמיד של האתר עמו והתוכן שהוא מציע. המטרה היא להעניק לגולשים ערך מוסף וחוויית גלישה טובה. זה מה שהופך סוג זה של קידום ל"אורגני" – דרך טבעית ומתבקשת לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש ולהגדיל את תעבורת הגלישה אליו – באמצעות שיפור מתמיד של רמת האיכות שלו והערך שהוא מעניק למבקרים בו.